Cuina Tradicional catalana de la iaia
Primer de tot comentar que és imprescindible la reserva de taula amb una bona antelació.
Es fonda hostal El menjador en si el que destacaríem que conserva la decoració i ambient de l'antiga fonda, que és molt actual. Perfecte. Tracte familiar i molt educat i servicial.
Disposen de menu diari i carta
Els seus plats són normals i senzills, de la terra, autèntics en la seva elaboració i sabor. Bons productes.
Els preus molt bons, la qualitat dels plats superior al seu preu.
S'hauria de millorar l'accessibilitat per accedir al servei (s'ha de passar per la cuina) així com millorar aquests.
És obligat visitar aquest restaurant si es pensa anar per aquesta zona. Reservar !!
Telefon:83 857 80 37
Per tot aixo la nostre puntuacio es de 7,5 sobre un maxim de 10
Visitat el maig de 2016
RESTAURANT LA FONDA DE ALPENS
Etiquetes de comentaris: Fonda
FONDA ALCALA- CALACEITE ( Matarranya )
Etiquetes de comentaris: Fonda
RESTAURANT BAR CASINO- VALL-DE- ROURES (Matarranya)
Aquest restaurant, està al carrer mes cèntric i d'ambient de Vall-de-Roures, capital del Matarranya. l'edifici del restaurant, es l'antic local de la Societat Cooperativa Social del Camp.
És un edifici com molts altres de Vall-de-Roures i el seu entorn , ple d'història. Només entrar ja et ben rebut,i això fa que et trobis com a casa tant pel tracte del personal com per l'ambient que es viu al menjador. Sembla que estiguis els anys 50.
El menjador et fa retrocedir en la història, tant per la seva decoració autèntica i no imposada, (no es cap imitació) com per les persones que es troben allà, properes i amigables.
La carta és simple, però són plats de la terra, la gran majoria com cuinava l'àvia, o la basavia.Aquesta carta hi ha tapes, (racions molt generoses) plats recomanats, entrepans i plats combinats, tot sense pretensions ....... que s'agraeix molt.
Uns correctes vins negres del Matarranya, també sense mes, i un servei molt proper, de confiança, trempat, i molt amables. Conve anar-hi sense preses, per tal de poder gaudir de cada moment.
En èpoques altes de turisme, és recomanable fer reserves de taula, sobretot en els sopars.
Fantàstics preus. Vam sopar 4 persones per 39 Euros .... !!!! ( tapes)
Telefono: 978 85 00 10
Per tot lo exposat li donem una puntuació de 7 sobre un màxim de 10
Visitat el maig de 2016
Etiquetes de comentaris: Fonda
CAN XARAN
Can Xarán, es una fonda centenària, plena d'historia. De las d'abans.
Actualment es hostal i restaurant. El negoci, continua sent com de tota la vida de caire familiar. Al davant de la fonda hi ha la Teresa, amable i afable, eficaç en tot moment, sempre amb el somriure els llavis, i que fa que la tradició familiar de la fonda sia ben viva.
La fonda está situada en el lloc de tota la vida.........el carrer del Vendrell, el restaurant hi ha dos menjadors, i a las seves parets plens de fotografies del Manlleu del passat, i dels avantpassats de la Teresa. Aquestes fotos, ajuden a situar-te en el temps encara mes del passat i present de la Fonda.
En tot moment, i sobre a fora dels ápats, la fonda es respira ambient de tertúlia per els quatre costats, clients, veins, hostalers.............tema principal dels debats...........el Barça, barcelonisme. La seva passió.
El restaurant te dos menus, el de diari, i el del dissabte, ull !!! no hi ha carta escrita, la Teresa el diu de paraula, escolteu atents, encara que os el repetirá amablement las vegades que faci falta.
La seva cuina, no es d'autor, tan si val. Es una cuina senzilla (al tant) tradicional catalana i de mercat. Sorprèn molt que el menú hi han tres plats, com abans !!! de cada grup del primer , segon i tercer, postres etc, hi han 7 o 8 opcions, mmmmm que difícil es far triar.
L'últim dia que hi varem anar, ho vaig fer amb la familia, quants records ens va fer reviure desde que varem entrar.........el somriure de la Teresa ja ens dona la benvinguda.
De primers varem demanar dos sucs de fruites (previsors per lo que intuíem que després vindria) una sopa de caldo, i una sopa de peix, no cal dir que plens d'aroma i fets al moment com te de ser la sopa.
De segons uns canalons, uns macarrons (visca la tradició de la fonda) i unes torrades amb tomàquet amb anxoves.
De tercer......una cap i pota, que era una cap i pota de sempre, peró mes bona encara, just de picant, cada tast a la boca feia tancar els ulls i saborija el moment. Un llenguado, (peró llenguado, llenguado) amb alls tendres, brutal, bonísim. Cunill i pollastre amb all i julivert fet a la cassola i un garro de porc al forn, perfecta. Tot plegat un festí.
Uns postres normals, sense pretensions de cap mena, peró molt correctes.
El vi de la casa negra ( a dojo ) acompanya perfectament als plats. Els vins a dojo, no es tindrien de despreciar, abans al contrari, recomano tastar aquests vins, mes d'una vegada ens donaria agradables sorpreses
El servei entre plat i plat fet majoritàriament per la mateixa Teresa extraordinari, rápid i atent.
Es pot aparcar amb relativa facilitat, per els voltants de la fonda.
Val la pena repetir l'experiència
Per tot lo que hem comentat de la relació preu ( 9,50 euros INCREÏBLE) quantitat, qualitat,servei i atencions, podem donar una puntuació.......que se la mereix, de 8/10
Totalment Recomanable.
Etiquetes de comentaris: Fonda , Restaurant