Aquesta restaurant, esta situat a la carretera que uneix La carretera de Manlleu a Vic i la carretera de Vic a Olot.
Es un restaurant que esta situat en una gasolinera (d'aquí el nom que porta)
Disposa de 2 nivells a la planta baixa pensat en coses rapides plats combinats, i plats solts, axis com esmorzars de lo que avui dia es diu de forquilla.
El restaurant en si esta a la part superior, i es tipus Bufet lliure ,hi aviem anat varies vegades i la veritat no ens ha acabat d'agradar, molts abundants en quantitat i diversitats els primers plats, peró evidentment plats típics de Buffet, amanides, pasta, arrosos. ensalidalllas i etc.
Els segons solen ser carns i una xiqueta de peix i per acompanyaments patates fregides i algun pebrot fregit verd.
Val dir que tanquen a las 16 hores, i que si hi vas a partir de las 15'30 el personal t'aten de mala gana, ja momes pensant per plegar, a part que queden las sobres , i que si no espavilas també las treuen.
No cal dir que el menjar pràcticament el que tindria de ser calent ja no o es. La carn i peix si no ho trobes atxim de fer, es complicat de poder menjar.
El preu 15 Euros + Iva, una presa de pel total
Avui dimarts amb la meva senyora, no ens hem desanimat d'experiencias passadas i com que som una mica masoquistes, em decidit tornar a provar.
Em volgut dinar el menjador de la primera planta, i momes fer algun plat combinat, o be un plat solt. Hem demanat si podem dinar, i el cambrer per la cara que ha posat, ja em vist que cap ganes d'atendrens. Em decidit anar al menjador de la part superior (eren las 15,30) Las taules ja totes desparades pràcticament, ens em desanimat, i em anat a veure el Buffet..........
NO!! deuuuuuuuu, em marxat quasi corrent.
Peró decidits a menjar alguna cosa, ens decidim a tornar el menjador que tan be i amb ganes i educació ens havia ates un cambrer. Tornem a seure a una taula, ningú ens diu ni ase ni bestia, passan els cambrers per el nostre costat i ens ignoren. Entenem que passa, no som benvinguts, volen plegar, i no volen feina. Ens aixequem i fotem al camp, sense girar la vista enrere. MAI MES HI TORNAREM
Per altres vegades que hem dinat, podrem donar una puntuació de 5/10, pero per el tracte rebut avui, ens tindrien de donar diners per tornar. UN 0/10
AHHHHHHHH, No cal dir que al final a 1/4 de 5 em dinat, i em set ben rebuts a 200 metres del Zona Diesel.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Gasolinera. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Gasolinera. Mostrar tots els missatges
RESTAURANT ZONA DIESEL
Etiquetes de comentaris: Gasolinera , Restaurant